Шановні учні, заведіть, будь ласка, зошити та виконуйте в них завдання!
Роботи надсилайте на мою електронну адресу: zzaets1974@gmail.com
та працюйте з тестами освітнього порталу join.naurok.ua Бажаю успіхів!
Письмові відповіді (плани, запитання) можна надавати
в ДРУКОВАНОМУ ВИГЛЯДІ
Список літератури для вивчення в сьомому класі
1. Суспільно-побутові пісні «Ой на горі та женці жнуть»,
«Стоїть явір над водою», «Гомін,
гомін по діброві», «Ой у степу
криниченька» (1 ( на вибір) вивчити напам'ять)
2. Іван Франко. «Захар Беркут»
3.Тарас Шевченко. «Мені
тринадцятий минало…», «Тополя»,
«Як умру, то поховайте…»
(«Як умру, то
поховайте...» вивчити напам'ять).
4. Андрій Чайковський. «За сестрою»
5. Михайло Стельмах. «Гуси-лебеді
летять…»
6. Григір Тютюнник. «Климко»
7. Олекса Стороженко. «Скарб»
8. Богдан Лепкий. «Мишка (Казка
для дітей, для малих і великих)»
9. Ліна Костенко. «Дощ полив…»,
«Кольорові миші», «Чайка на
крижині», «Крила»
(1 ( на вибір) вивчити напам'ять)
10. Василь Симоненко. «Лебеді
материнства», «Ти знаєш, що ти —
людина…», «Гей, нові Колумби й
Магеллани…» (1 ( на вибір) вивчити напам'ять)
11. Марина Павленко. «Русалонька
із 7–В, або Прокляття роду
Кулаківських»
12. Любов Пономаренко. «Гер переможений»
12. Любов Пономаренко. «Гер переможений»
13. Олександр Гаврош. «Неймовірні
пригоди Івана Сили»
14. Андрій Малишко. «Пісня про
рушник», «Чому, сказати, й сам не знаю.."
(1 ( на вибір) вивчити напам'ять)
_______________________________________________________________________
Завдання 25.05 - 29.05.2020
п'ятниця 29.05.2020
Тема: Література рідного краю. Гумор у творчрсті письменників-земляків
Ознайомитися з біографією Андрія Коцюбинського___________________________________________________________________
понеділок 25.05.2020
Тема: Позакласне читання. Петро Гулак-Артемовський. Байки
Біографія
Байки прочитати
___________________________________________________________________
Завдання 18.05 - 22.05.2020
п'ятниця 22.05.2020
Тема: Контрольна робота з теми "Гумористичні твори"
Повторити за підручником розділ "Гумористичні твори" сторінка 215-233
Завдання: виконати тестові завдання за посиланням join.naurok.ua Код доступу 6970923 активне до 08.00 25.05.2020
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
понеділок 18.05.2020
Тема: Розвиток мовлення. Складання гуморесок.
Шановні молоді літописці гумору! Сьогодні ми спробуємо себе у ролі письменників-гумористів. Як уже вам відомо, однією з найяскравіших рис національного характеру українців поряд із працьовитістю, глибокою емоційністю та побожністю є оптимізм, уміння дивитися на всі життєві випробування і негаразди. Наш національний гумор палахкотить безсмертними іскрами народного духу. Народний сміх лунає у творах Остапа Вишні, М. Гоголя, І. Котляревського, В. Самійленка, П. Глазового, С. Олійника, Є. Дудара.
Тож берімося за перо і починаймо творити!
2. Підготовча робота до складання гумористичної оповіді
2.1. З'ясування особливостей побудови гуморески
1. Вступ, де здійснюється стисле знайомство з героями твору та подіями, а також де, за яких обставин і з ким вони будуть відбуватися.
2. Виклад розвитку подій. За необхідності застосовується діалог, розкривається характер героїв. Кожна подія у творі повинна бути чітко впорядкованою, пов'язаною між собою.
3. Висновок. Повинен містити інтригуючі питання або сцену, яка б дала можливість зрозуміти ідейно-тематичне спрямування твору.
2.2. Вимоги щодо складання гуморески
□ Співчутливий, доброзичливий сміх.
□ Зображення однієї події з життя головного героя.
□ Основних дійових осіб небагато (двоє-троє, причому один або двоє з них мають якусь смішну, кумедну рису своєї вдачі).
□ Застосування висловів, порівнянь жартівливого характеру, пестливі слова, гіперболи.
□ Обсяг твору — 1-1,5 сторінки.
3. Виконання самостійної роботи: написання власної гумористичної оповіді
□ Шкільне життя;
□ пригоди на канікулах або під час подорожі;
□ взаємостосунки в сім'ї;
□ людина — суспільство, природа;
□ основні життєві цінності.
Завдання: скласти власну гумореску та надіслати мені на електронну пошту / Viber
або виконати тестові завдання за посиланням join.naurok.ua Код доступу 6273559 активне до 08.00 25.05.2020
______________________________________________________________________________
Завдання 12.05 - 15.05.2020
п'ятниця 15.05.2020
Тема: Павло Глазовий. "Еволюція", "Найважча роль", "Заморські гості", "Похвала". Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів
Тема: Павло Глазовий. "Еволюція", "Найважча роль", "Заморські гості", "Похвала". Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів
Біографія сторінки 229-230
Твори сторінки 230-233
За навчальною програмою МОН України
( Предметні компетентності
Учень / учениця:
виразно і вдумливо читає твори,
коментує їх; пояснює основні ідеї;
аналізує художні особливості
гуморесок.
Ключові компетентності
Учень / учениця:
проводить аналогії з власними
спостереженнями; усвідомлює роль
мови в житті людини; створює
ілюстрації до твору, виразно читає
гуморески; дискутує про проблеми
мови і народу. Вивчає напам’ять: 1 гумореску (на
вибір).
Завдання: відкрити посилання join.naurok.ua Код доступу 146638 активне до 08.00 18.05.2020
_______________________________________________________________________
Завдання 04.05 - 08.05.2020
п'ятниця 08.05.2020
Тема: Степан Руданський. Коротко про письменника. Співомовки Руданського - унікальне явище у світовому письменстві."Добре торгувалось", "Запорожці у короля"
Біографія сторінка 223-224
"Добре торгувалось"-сторінка 225
Аналіз
"Запороржці у короля" - сторінка 227
Завдання: співомовка "Добре торгувалось" відкрити посилання join.naurok.ua Код доступу 748305 активне до 08.00 15.05.2020Завдання: співомовка "Запорожці у короля" відкрити посилання join.naurok.ua Код доступу 770386 активне до 08.00 15.05.2020
___________________________________________________________________
понеділок 04.05.2020
Тема: Леонід Глібов. "Муха і Бджола", "Жаба і Віл". Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника. Побудова байки.
Підручник сторінка 220-221
Аналіз байки "Муха й бджола"
Підручник сторінка 221-222
Аналіз байки "Жаба й Віл"
______________________________________________________________________________
Завдання 27.04 - 30.04.2020
понеділок 27.04.2020
Тема: Леонід Глібов. Визнаний український байкар, поет. "Щука"
Біографія
За підручником сторінка 216-217
Зміст байки сторінка 218-219
Завдання: відкрити посилання join.naurok.ua Код доступу 380001 активне до 22.00 03.05.2020
Завдання: відкрити посилання join.naurok.ua Код доступу 380001 активне до 22.00 03.05.2020
за бажанням
Завдання 21.04 - 24.04.2020
Тема: Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів ( анекдоти, байки, усмішки, гуморески, співомовки та інше). Велика роль гумору в житті українців.
Прослухати розповідь про жанрову різноманітність гумористичних творів
Завдання: написати або надрукувати повідомлення про різноманітність гумористичних творів
Завдання 13.04 - 17.04.2020
п'ятниця 17.04.2020Тема: Література рідного краю. Оповідання про дітей та пригоди
Андрій Коцюбинський (переглянути біографію)
Заліз Максимко на клена, вмостився на гілці — і ну висвистувати. І так гарно в нього виходить, що хто не йде вулицею, то похвалить:
— Артист!
Але бабуся не дає йому натішитись славою. Ось чути вже від порога:
— Максимку! Йди-но сюди. Нарвете з Іринкою вишень, та вареників наваримо!
— Зараз, бабусю! Тільки трохи поскрекочу, як сорока!
І справді, скрекоче, куди тій сороці!
А бабуся своєї:
— Онучку, принеси води з криниці!
— Добре! — відповідає Максимко.— Ось покукурікаю трішки.
І кукурікає.
Бабуся вкотре гукає:
— Допоможи сестричці дровець занести до хати!
— Аякже, допоможу. Ось лишень… Ось лишень помекекекаю.
Незабаром бабуся відчинила вікно й кличе:
— Максиме, ходи-но вареники їсти!
Максимко хутко злазить з дерева й біжить до хати. Він дзвінко вицмокує язиком, немовби копитами коник — цок, цок, цок.
За столом хлопчик сидить мовчки. Ніколи. Он у мисці скільки вареників! Гора. Та смачні ж!
Лише одне дивує Максимка: чому це бабуся не погладила його по голівці і не сказала, як завше: «Розумничок! Слухняний онук!»
понеділок 13.04.2020
Тема: Контрольна робота з теми "Пригоди і романтика"
Завдання: відкрити посилання join.naurok.ua Код доступу 774489 активне до 08.00 20.04.2020
________________________________________________________________________
п'ятниця 11.04.2020
Тема: "Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку №9". Складання плану до повісті Лесі Вороніної.
Повторити зміст прочитаного твору ( підручник сторінка 196 - 210 )
Завдання: відкрити посилання join.naurok.ua Код доступу 898772 активне до 22.00 13.04.2020
________________________________________________________________________
Тема: "Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку №9".Стосунки між різними поколіннями в родині.
Прочитати за підручником сторінки 206 - 210
Переглянути буктрейлер за змістом прочитаного
___________________________________________________________________
п'ятниця 04.04.2020
Тема: "Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку №9". Багатоепізодична повість про виховання гідності та мужності.
Прочитати за підручником сторінки 196-205
____________________________________________________________________
понеділок 30.03.2020
Тема: Леся Воронина - сучасна письменниця, авторка багатьох книг для дітей. "Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку №9"
Урок на каналі https://www.youtube.com/watch?v=XhVYhg4GJhY
За підручником сторінки 194-196
Завдання: скласти 12 запитань за змістом почутого та прочитаного (письмово)
__________________________________________________________________
п'ятниця 20.03.2020
Прочитати сторінки 188 - 193
Перевірка набутих знань
https://naurok.com.ua/test/homework/253939 Код доступу 929878
https://naurok.com.ua/test/homework/253984 Код доступу 215698
Скласти власні тести або запитання за матеріалом підручника сторінка 179-193
Тренажер https://learningapps.org/2220392
_________________________________________________________________________________
понеділок 16.03.2020Тема: Ярослав Стельмах "Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера".Усвідомлення значення романтики в житті людини.
Презентація про автора https://www.youtube.com/watch?v=CapBqLZAkk4
Про автора ( підручник сторінки 178-179 )
Буктрейлер до твору https://www.youtube.com/watch?v=8R76P9s6ar8&t=18s
Робота за змістом твору
Прочитати сторінки 179 - 187, дати письмову відповідь на запитання 10 зі сторінки 187
( охарактеризувати вчинки і поведінку Митька та Сергія)
_________________________________________________________________________________
Тема: Створення правил поведінки в екстремальних ситуаціях
Шановні діти! Перегляньте, будь ласка, уривок з твору "Тореадори з Васюківки"
Прочитайте матеріал підручника ( сторінки 142-176 )
Дайте письмову відповідь на питання 6 зі сторінки 177
Творче завдання: створити комікси за розділами твору ( формат будь-який, можна комп'ютерну )
Тести для перевірки знань за змістом твору
https://naurok.com.ua/test/homework/202396 Код доступу 860552
https://naurok.com.ua/test/homework/202549 Код доступу 432669
https://naurok.com.ua/test/homework/202610 Код доступу 176709
( Нагадую: реєструємося один раз і під своїм іменем та прізвивищем )
Дайте письмову відповідь на питання 6 зі сторінки 177
Творче завдання: створити комікси за розділами твору ( формат будь-який, можна комп'ютерну )
Тести для перевірки знань за змістом твору
https://naurok.com.ua/test/homework/202396 Код доступу 860552
https://naurok.com.ua/test/homework/202549 Код доступу 432669
https://naurok.com.ua/test/homework/202610 Код доступу 176709
( Нагадую: реєструємося один раз і під своїм іменем та прізвивищем )
Немає коментарів:
Дописати коментар