9-А українська література

Шановні дев'ятикласники, 

до вашої уваги ПРОГРАМНІ твори, змістом яких ви маєте володіти !

Бажаю гарно провести час у чарівному світі української літератури!😊

Шановні учні, заведіть, будь ласка, зошити та виконуйте в них завдання!
Роботи надсилайте на мою електронну адресу: zzaets1974@gmail.com 
та працюйте з тестами освітнього порталу join.naurok.ua Бажаю успіхів! 

Письмові відповіді (плани, запитання) можна надавати 
в ДРУКОВАНОМУ ВИГЛЯДІ

За навчальною програмою МОН України учні дев'ятих класів вивчають напам'ять

уривок з поеми "Сон" (фрагмент на вибір),
"У всякого свою доля...А не кров людськую" 

уривок з послання " І мертвим, і живим, і ненародженим..." 

(фрагмент на вибір),
"Нема на світі України...З святими горами Дніпро!"

вірш "Доля"


Список літератури для вивчення в десятому класі

1. Іван НЕЧУЙ-ЛЕВИЦЬКИЙ «Кайдашева сім’я»
2. Панас МИРНИЙ (П.Рудченко) «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
3. Іван КАРПЕНКО-КАРИЙ (І. Тобілевич) «Хазяїн», «Мартин Боруля»
4. Іван ФРАНКО "Декадент", "Каменярі", "Ой ти , дівчино, з горіха зерня", "Чого являєшся мені у сні...", "Легенда про вічне життя", "Мойсей", новела "Сойчине крило", драма "Украдене щастя" напам’ять: дві поезії (на вибір), «Вступ» (поема «Мойсей»).
5. Михайло КОЦЮБИНСЬКИЙ "Intermezzo", "Тіні забутих предків"
6. Василь СТЕФАНИК "Камінний хрест", "Новина"
7. Ольга КОБИЛЯНСЬКА  «Valse melancolique», «Людина»
8. Леся УКРАЇНКА "Лісова пісня" (драма-феєрія), "Касандра" (поема)
9. Володимир ВИННИЧЕНКО "Момент" 
10. Богдан ЛЕПКИЙ "Мотря" 

Завдання 25.05 - 29.05.2020
вівторок 26.05.2020
Тема: Позакласне читання. Марко Вовчок "Маруся"
 ЗМІСТ прочитати
______________________________________________________________________
Завдання 18.05 - 22.05.2020
вівторок 19.05.2020
Тема: Марко Вовчок. "Інститутка". "Народні оповідання". Продовження теми народного життя в повісті "Інститутка". Антилюдська суть кріпосництва та солдатчини. Образи персонажів - людей із народу та панночки. Авторська позиція у творі.

Марко Вовчок. Буктрейлер


Підручник сторінки 304-312
Хрестоматія "Джерела пружно б'ють" сторінки 403-424

Завдання: на освітньому порталі "На урок" виконати тести до  25.05 час 08.00 код доступу 7061395
________________________________________________________________________
Завдання 12.05 - 15.05
вівторок 12.05.2020
Тема: Пантелеймон Куліш. "Чорна рада". Загальнолюдські риси ініціативності, працьовитості, лицарства, благородства, вірності почуттю та обов'язку. Оцінка роману Тарасом Шевченком


"Джерела пружно б'ють"сторінки 378 - 403 - прочитати
Підручник сторінки 285 - 295


АНАЛІЗ РОМАНУ
Завдання: на освітньому порталі "На урок" виконати тести до  19.05 час 08.00 код доступу 794220 ( упізнай героя твору за цитатою)

Завдання: на освітньому порталі "На урок" виконати тести до  19.05 час 08.00 код доступу 504100 ( зміст роману)
_______________________________________________________________________
Завдання 04.05 - 08.05
вівторок 05.05.2020
Тема: Пантелеймон Куліш. "Чорна рада". Історична основа й авторська уява, романтичність стилю. Динамічний інтригуючий сюжет. Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв
Буктрейлер

Екранізація

Завдання: "Джерела пружно б'ють"сторінки 355-378 - прочитати
________________________________________________ 
Завдання 27.04 - 30.04
вівторок 28.04.2020
Тема: Пантелеймон Куліш - письменник, перший український професійний літературний критик, перекладач. 

Підручник сторінка 275 - 284 

Тема: Кредо митця, його романтична лірика
Завдання: на освітньому порталі "На урок" виконати тести до  05.05 час 08.00 код доступу 351833
____________________________________________________________________________

Завдання 21.04 - 24.04
вівторок 21.04.2020
Тема: Підсумковий урок. Світова велич українського роета. Контрольний твір-роздум за поезіями Шевченка

Прочитати за підручником сторінки 269-274
Повторення. Обличчя української історії. Тарас Шевченко




Завдання: письмово описати поезію (поему) Шевченка, яка справила найбільше враження, запам'яталася. Роботу надавати в письмовому або друкованому вигляді.


Контрольна робота на освітньому порталі "На урок" виконати до 30.04 час 22.00 код доступу 408793

Додатково ( за бажанням) раджу переглянути


______________________________________________________________________________
вівторок 14.04.2020 ( 2 години )
Тема: Повторення


Тема: Тарас Шевченко і Біблія. "Ісаія.Глава 35" Цикл "Давидові псалми" 

Біблія в житті Шевчека (підручник сторінка 260-264)

У хрестоматії "Джерела пружно б'ють" сторінка 324-325

У підручнику сторінка 264-265

Завдання: 
посилання   join.naurok.ua  Код доступу 494205 виконати до 08.00 21.04.2020
Тема: Позакласне читання. Тарас Шевченко "Назар Стодоля"
БУКТРЕЙЛЕР

ЗМІСТ

ХУДОЖНІЙ ФІЛЬМ
_______________________________________________________________________

вівторок 07.04.2020 ( 2 години )
Тема: Тарас Шевченко. "Наймичка". 
Розвиток мовлення. Судження про материнство та вічну проблему жіночого щастя

Екранізація 



Підручник сторінка 246 - 248

Прочитати Зміст 
Завдання:
посилання   join.naurok.ua  Код доступу 763515 виконати до 22.00 12.04.2020
посилання   join.naurok.ua  Код доступу 855671 виконати до 22.00 12.04.2020
______________________________________________________________________
вівторок 31.03.2020 ( 2 години )
Тема: Тарас Шевченко. Тема жіночої долі у творчості Шевченка "Катерина". 


"Марія", "У нашім раї на землі", "Доля", "Росли укупочці, зросли".


Підручник сторінка 240-244 прочитати матеріал статті

Екранізація 


"Джерела пружно б'ють" сторінка 231-245 прочитати зміст поеми


Завдання: скласти запитання за прочитаним текстом
Додаток
Види запитань 

Уточнювальне запитання ("чи - запитання") вимагає уточнення знання (інформації) стосовно певного об'єкта пізнання (його існування, властивостей, притаманних йому, тощо). Наприклад: "Чи насправді газета вперше виникла у Римі ще за часів Ю. Цезаря?"; "Чи справді інопланетяни існують?"; "Чи справді, на Марсі немає життя?". Уточнювальні запитання передбачають із множинності відповідей лише два варіанти - "так" або "ні".

Доповнювальне запитання ("що - запитання") вимагає отримання у відповіді додаткового знання (інформації) стосовно предмета міркувань: "Що змінюється швидше? Система права чи система законодавства?"; "Що студентові потрібно для доброго навчання?"
Доповнювальні запитання передбачають множинність відповідей залежно від контексту.

Просте запитання - запитання, до структури якого входить лише одне запитання (запитальне речення): "Коли був створений перший комп'ютер?"

Складне запитання. До його структури входять два та більше запитань (запитальних речення). Воно має логічну форму кон'юнкції (А л В)? Наприклад: "Чи справді сучасні комп'ютери обчислюють і проектують?") або диз'юнкції (А V В)? Наприклад: "Розум - це дар природи чи результат виховання?" (Гельвецій).

Проблемне запитання - запитальне речення, що за змістом виражає певну проблему; запитання, на яке на певному етапі пізнавального процесу не можна дати однозначної відповіді - "так" або "ні": "Чи можна законами фізики та хімії пояснити духовні вияви життя людини?", "Чи існує куля, крім ось цих окремих куль, або будинок, окрім зроблених із цеглин?" (Проблема загального та одиничного, сформульована Арістотелем), "Чи візьмуть роботи владу над людьми в майбутньому?", "Чи існує розумне життя за межами Землі?"



Запитання про причини існування певних явищ і процесів, дій та подій ("чому - запитання") - особливий вид запитальних речень, коли в процесі пізнання певних об'єктів хочуть визначити й пояснити причину їх існування ("Чому змінюється клімат на Землі?", "Чому ти не хочеш вчитися?", "Чому політики так прагнуть влади?") і причинно-наслідкові зв'язки між предметами і явищами, діями та подіями тощо.

________________________________________________________________________
вівторок 17.03.2020 ( 2 години )
Тема: Тарас Шевченко 


Період "Трьох літ"

https://www.youtube.com/watch?v=8ekl3k89ZRQ&t=121s

1. Поема "Гайдамаки" сторінка 252-271 (за хрестоматією "Джерела пружно б'ють")


https://naurok.com.ua/test/homework/251099 Код доступу 279717


2. Поема "Кавказ" сторінка 299-302  (за хрестоматією "Джерела пружно б'ють"), за підручниким сторінка 232-236





https://naurok.com.ua/test/homework/251224 Код доступу 312044

3. Поема "Великий льох" сторінка 289-299 (за хрестоматією "Джерела пружно б'ють")


4. Поема "Сон" сторінка 278-289 (за хрестоматією "Джерела пружно б'ють"),

                          за підручником сторінка 226-231

https://naurok.com.ua/test/homework/250930 Код доступу 182461


5. Послання "І мертвим, і живим, і ненародженим..." 

сторінка 303-308 (за хрестоматією "Джерела пружно б'ють"), за підручником  сторінка 236-239

https://naurok.com.ua/test/homework/251181 Код доступу 482034

      

Тут ви можете перевірити свої знання з біографії Шевченка

НАПАМ'ЯТЬ

1. "Сон" ("У всякого своя доля ...Немає! немає!") сторінки 278-279 за хрестоматією "Джерела пружно б'ють" https://www.youtube.com/watch?v=VqzeyWamJi8

2. "І мертвим, і живим, і ненародженим..." ("Нема на світі України, немає другого Дніпра...З святими горами Дніпро!") сторінки 303-304 за хрестоматією "Джерела пружно б'ють"


3. "Доля" https://www.youtube.com/watch?v=MOsC7yf00Zs


Ти не лукавила зо мною,
Ти другом, братом і сестрою
Сіромі стала. Ти взяла
Мене, маленького, за руку
І в школу хлопця одвела
До п’яного дяка в науку.
— Учися, серденько, колись
З нас будуть люде, — ти сказала.
А я й послухав, і учивсь,
І вивчився. А ти збрехала.
Які з нас люде? Та дарма!
Ми не лукавили з тобою,
Ми просто йшли; у нас нема
Зерна неправди за собою.
Ходімо ж, доленько моя!
Мій друже вбогий, нелукавий!
Ходімо дальше, дальше слава,
А слава — заповідь моя.




Немає коментарів:

Дописати коментар